
Tidligere bestyrer af cafeen, Anne Løvenstein var initiativtager til en støttefest der blev afholdt i Det Gule Pakhus.
Der var stor opbakning fra øen.
Alle spisebilletter blev udsolgt og der var fuldt hus til den efterfølgende musikunderholdning.
Over 31.000 kr. blev indsamlet og doneret - et ualmindelig flot resultat
To ansøgninger blev sendt afsted i oktober måned 2025 og en væsentlig del af finansieringen er nu bevilget fra LAG og Landdistriktspuljen.Vi mangler dog stadig et større beløb for at kunne komme i mål med den planlagte renovering. Yderligere 2 private fonde er derfor ansøgt om støtte.
Arbejdet med renovering er påbegyndt trods sne og kulde således at genåbning så hurtigt som muligt men vi tør endnu ikke sætte dato på. Derudover er processen gået i gang med at finde en ny forpagter efter at Jonathan desværre måtte vælge at stoppe.
